راهنمای جامع بازاریابی تلفنی

انواع بازاریابی تلفنی
بازاریابی تلفنی Telemarketing بهترین مسیر بازاریابی سر راست است که از طریق تلفن برای فروش محصولات و خدمات باره استفاده قرار می گیرد. در اینجا فروشنده به طور سر راست با مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل تماس می گیرد الی در بین مشتریان با ارائه پیشنهادات متفاوت برپایی علاقه نماید. بازاریاب تلفنی اطلاعات کامل در مورد محصولات را برای افزایش فروش شرکت به بازار ارائه می دهد. از سوی دیگر، بازاریابی تلفنی شدنی است به کارگیری توزیع اتوماتیک صدای فرآوری شده که با استفاده از شماره گیری خودکار انجام می شود نیز چهره پذیرد. هنگامی که در باره گونه ها بازاریابی تلفنی گفتگو می آید، معمولا از دو نوع بازاریابی تلفنی اسم دستگیر می شود : بازاریابی تلفنی B2B و بازاریابی تلفنی B2C. اما، متمایز از این دو طبقه بندی، برخی از ذیل شاخه های بازاریابی تلفنی یا گونه ها بازاریابی تلفنی نیز هستی دارد.

سایر پایین شاخه های بازاریابی تلفنی
اولین و مهمترین زیر شاخه در گونه ها بازاریابی تلفنی، برپایی علاقه مندی است. در اینجا سوداگری و یا بازاریاب تلفنی با مشتری بالقوه صحبت می کنند و درباره موارد موجود در فروش بحث می کنند. ایجاد علاقه مندی دربرگیرنده متقاعد کردن و ایجاد تاثیر بر فروش است. لازم نیست برپایی علاقه مندی به فروش تبدیل شود. برپایی علاقه مندی شامل جمع آوری اطلاعات است. به غیر از ایجاد علاقه مندی ، بیشتر زیرمجموعه های شناخته شده تله مار کتینگ ، باطنی و بیرونی هستند.

بازاریابی تلفنی بیرونی
در بازاریابی تلفنی بیرونی (outbound telemarketing)، شرکت با مشتریان بالقوه برای گسترش محصولات تماس می گیرد. این بازاریابی یک نوع بازاریابی فعالانه است که در آن با مشتریان و مشتریان بالقوه مستقیما وابستگی استوار می کنند تا در مورد محصولات گفتگو کنند.

بازاریابی تلفنی درونی
بازاریابی تلفنی درونی (Inbound telemarketing) متفاوت از بازاریابی تلفنی بیرونی است. این گونه بازاریابی تلفنی اغلب در باره برآوردن به سوالات مشتریان است که در آن مشتریان بوسیله تماس تلفنی با بازاریابان تلفنی برای یادگیری در باره محصولات وابستگی برپا می کنند. بازاریابی تلفنی باطنی شامل واکنش مشتریان یا بازخورد آنها در باره سفارشات قبلی است. آنها درباره کیفیت محصولات سوال می کنند و یا وضعیت بهبود محصول را رهنمود می دهند. مشتریان همچنین شدنی است اطلاعات مربوط به گونه محصولات را نیز درخواست کنند.

مقالات پیشنهادی
انواع شغلهاى فروشندگى بازارهاى صنعتى
فروش در بازارهاى مصرفى در روبرو بازارهاى صنعتى
چرا بازاریابی تلفنی B2B دارای اهمیت است ؟
این درستی به طور کلی تصدیق شده است که بازاریابی تلفنی B2B به عنوان راه عالی برای افزایش درآمد کمپانی است. با انواع بازاریابی تلفنی در آوش تک آشنا شویدرا بهترین تقسیم از بازاریابی تلفنی B2B این است که ممکن است در هر کسب و کار، در هر صنعت و یا هر محصولی بکار گرفته شود. بسیاری از کسب و کارها هزینه های زیادی برای بازاریابی و فروش در نظر می گیرند. در میانی گونه ها بازاریابی تلفنی، بازاریابی B2B ارزان ترین، موثرترین و سودآورترین است. اگر فروش تهویه مطبوع سپریدن می دهید، ممکن است از بازاریابی تلفنی B2B کاربرد کنید. خرج های بازاریابی تلفنی B2B زیاد مقرون به صرفه است، و سرمایه گذاری زیاد با ارزشی در هر کسب و کار است.

بازاریابی تلفنی B2C ابزاری برای توسعه کسب و کار
برای بقا هر کسب و کاری ، جریان بی وقفه فروش بسیار مهم و حیاتی است. فقط زمانی فروش بیشتر حاصل می گردد که داد و ستدها اکثریت در هر کسب و کاری صورت پذیرد. بازاریابی تلفنی B2C روشی بسیار پر استفاده برای رسیدن به اهداف فروش است. این گونه بازاریابی تلفنی رهسپار اعجاب انگیز در افزایش سهم بازار و افزایش فروش است. بسیاری از شرکت های دارای محصولات مصرفی مانند شرکت های آرایشی بهداشتی ، شرکت های مواد غذایی به جای استفاده از روشهای ویزیتوری فروش سنتی از این گونه بازاریابی تلفنی بهره گیری می کنند. در ضمن این گونه بازاریابی تلفنی ابزاری مناسب برای گسترش پایگاه داده مشتریان است.

بازاریابی تلفنی B2C مخاطبان وسیع تری برای کسب و کار ایجاد می کنند
با ترقی های تکنولوژیک عظیم در قرن معاصر ، مشتریان سایر به مرزهای جغرافیایی اندک نمی شوند. از آنجا مشتریان می توانند در هر نقطه ای هستی داشته باشند، اما دسترسی فیزیکی به بسیاری از آنها به راحتی میسر نیست. در همان سان بدون دستیابی به بازار هدف مربوطه، امکان افزایش فروش به راحتی شدنی نخواهد بود. در حالی که راه های زیادی رسیدن به مشتریان بالقوه وجود دارد ، مقرون به صرفه ترین آنها در بازارهای مصرفی بازاریابی تلفنی B2C است. این نوع بازاریابی تلفنی فرصتی برای کشف بازارهای زیاد دور است.

آموزش بازاریابی تلفنی – فایل صوتی

عرضه گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

باز کردن قفل گوشی با اثرانگشت تنها در 20 دقیقه

آیفونی با نمایشگر فراگیر ساخته می شود

انواع بازاریابی تلفنی

تصاویر لورفته از آیفون ۱۰ پلاس / آیفون ۹ را ببینید

چگونه صفحات وب را از مرورگر کروم به گوشی همراه ارسال کنیم؟

بازاریابی ,تلفنی ,مشتریان ,های ,گونه ,محصولات ,بازاریابی تلفنی ,کسب و ,تلفنی b2b ,می کنند ,در هر ,گونه بازاریابی تلفنی ,انواع بازاریابی تلفنی ,کنند بازاریابی تلفنی ,بازاریابی تلفنی بیرونی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


اطلاعات در مورد همه چیز سایت جهان باز Victor Ann's receptions شما در فروشگاه لوازمي يدکي خودرو کالاپلاس مي توانيد تمامي لوازم دانلود فیلم با لینک مستقیم یارنما sahartanha5960 هلدینگ استاد پور جعفری Heidi's style
دزدگ